Ovaj iznos sredstava je za sedam miliona manji u odnosu na prošlu, a 16 miliona dinara u odnosu na 2021. godinu.
Najmanji iznos sredstava koji se može odobriti po projektu za televiziju, radio, internet portale i štampane medije iznosi 200.000 dinara, a najveći 32, 5 miliona dinara.U uslovima Konkursa se navodi da projekat u smislu Zakona ne podrazumeva praćenje društvenih, ekonomskih, političkih, kulturnih, sportskih i drugih dešavanja na dnevnom nivou (vesti, centralna informativna emisija, jutarnji program, pregled dana i slično).
Prioritetne teme su:
- 1. medijski sadržaji koji doprinose afirmaciji interaktivnog učešća građana u poboljšanju rada lokalne samouprave;
- 2. medijski sadržaji značajni za privredni razvoj i stvaranje povoljnog privrednog ambijenta na teritoriji Grada;
- 3. medijski sadržaji iz oblasti obrazovanja i nauke koji afirmišu rad obrazovnih i naučnih institucija Grada;
- 4. medijski sadržaji u oblasti kulture i očuvanja kulturnog nasleđa Grada;
- 5. medijski sadržaji namenjeni mladima, koji promovišu stručna i naučna dostignuća, zdrav način života, nenasilje i značaj sporta na teritoriji Grada;
- 6. medijski dokumentarno–obrazovni sadržaji u domenu ljudskih prava i sloboda – pravo na rad (programski sadržaji o rodnoj ravnopravnosti, zapošljavanju, starim zanatima, traženim obrazovnim profilima, inovacijama i programima u oblasti zapošljavanja);
- 7. specijalizovani medijski sadržaji edukativnog tipa iz oblasti poljoprivrede i ruralnog razvoja na teritoriji seoskog područja Grada;
- 8. specijalizovani medijski sadržaji edukativnog tipa iz oblasti borbe protiv korupcije, kao i istraživački medijski programi u oblasti borbe protiv korupcije;
- 9. medijski sadržaji koji doprinose zaštiti interesa osoba sa invaliditetom na teritoriji Grada i obezbeđivanja njihovog ravnopravnog uživanja prava na slobodu mišljenja i izražavanja;
- 10. medijski sadržaji posvećeni energetici, komunalnim temama, kao i promovisanju energetske efikasnosti i primera dobre prakse na teritoriji Grada;
- 11. medijski sadržaji iz oblasti zaštite životne sredine (edukativni programi, promocija i zaštita prirodnih resursa Novog Pazara, kao i proizvodnje medijskih sadržaja koji se odnose na informisanje građane o neophodnosti očuvanja i zaštite od zagađenja rečnih tokova);
- 12. informativno–obrazovni medijski sadržaji iz oblasti bezbednosti i unapređenja stanja bezbednosti na teritoriji Grada;
- 13. medijski sadržaji iz oblasti unapređenja položaja i ravnopravnosti određenih društvenih grupa na teritoriji grad Grada: maloletnika, žena, starih, ekonomski i socijalno ugroženih društvenih grupa, itd;
- 14. medijski sadržaji iz oblasti unapređenja medijske pismenosti na teritoriji Grada;
- 15. medijski sadržaji posvećeni podizanju svesti o zdravstvenoj kulturi, odnosno prevenciji.
Rok za dostavljanje projekata je 26. februar ove godine.
Istovremeno, Privremeni organ je pozvao zainteresovane medijske stručnjake, novinarska i medijska udruženja da u narednih 10 dana predlože članove konkursne komisije, koja će ocenjivati pristigle projekte.