Građani Novog Pazara sve češće probleme svoje zajednice rješavaju putem društvenih mreža. Obzirom da skoro sve vodeće službe u ovom gradu imaju svoje Fejsbuk profile i stranice, građani Novog Pazara svoj aktivizam upravo iskazuju tako što podsjećaju institucije koje imaju profile, ali i one koji nemaju, na probleme koje ih muče.
Prije nedjelju dana, u centru Novog Pazara, vlasnik jednog lokala hteo je da produži svoju terasu na trotoar i tako ugrozi sigurnost pješaka, građani su na Fejsbuku fotografirali radove, pisali komentare i pozivali nadležne službe da ne dozvole da se ova divlja gradnja sprovede u delo i u toj namjeri uspjeli. Nadležne institucije su regovale, zatvorile radove i zabranile vlasniku da produži svoj lokal.
Još jedan takav slučaj, desio se i u vezi gradnje terase kafića na keju rijeke Raške kada su korisnici ovog keja, tražili da se montažna terasa ne postavlja kako bi mogli nesmetano da šetaju kejom, pa su inspekcijske službe i ovaj objekt uklonile.
Mnoge druge probleme građani ovog grada riješili su upravo putem „Fejsbuk aktivizma„ do samo prije nedjelju dana i u policijskoj upravi su u redovima za pasoše građani čekali danima, redovi bi bili formirani od ranih jutarnjih časova pa sve do kasnih popodnevnih časova. Nakon pisanja građana na društvenim mrežama, odlukom Uprave MUP-a u Novom Pazaru produženo je radno vrijeme šaltera i odlučeno je da i subota bude radni dan kako bi se smanjile gužve.
Iz Gradske uprave kažu da na tviteru, fejsbuku ali i na sajtu grada postoje profili kao i opcije da se direktno građani mogu obratiti Gradonačelniku grada kao i nadležnim institucijama i da te opcije građani često koriste.
„Svaki problem se evidentira i prosljeđuje nadležnim službama, mi u gradskoj upravi se maksimalno trudimo da građanima izađemo u susret u prilog tome ide i činjenica da je Gradska Uprava Novi Pazar godinama unazad bila najtransparentnija uprava u zemlji” rečeno je za portal taktinfo.rs iz ove institucije.
I iz ostalih institucija navode da često prate šta građani traže od njih, kako preko svojih privatnih profila tako i preko zvaničnih profila institucija, kao i da se trude da svim građanima izađu u susret, obzirom da je problema mnogo i da neke probleme ne mogu da vide bez podrške građana.