Regulatorno telo za elektronske medije (REM) dodelilo je nacionalnu frekvenciju radiju “Cherry”, koji ne emituje program, a iza kojeg stoji firma koja se bavi bojama, objavio je portal Cenzolovka, a prenosi Udruženje novinara Srbije (UNS).
“Nije poznato kada će program novog nacionalnog radija startovati, ali iz firme Kolorton print, koja se bavi proizvodnjom sredstava za pripremanje boja i pigmenata, najavljuju da su im ciljna grupa ‘mladi duhom od 7 do 77 godina’. Iako ta firma nema nikakvog iskustva sa medijima, na konkursu je pobedila mnogo iskusniju i poznatiju radijsku konkurenciju”, objavila je Cenzolovka.
Odluka Saveta REM-a o dodeli nacionalne radijske frekvencije doneta je 13. jula ove godine, skoro dve i po godine od objavljivanja javnog poziva za izdavanje dozvole za pružanje medijske usluge radija putem analognog prenosa.
Kako je naveo UNS, do trenutka nastajanja ovog teksta, Radio “Cherry” nije bio u Registru pružalaca medijskih usluga, koji vodi Regulatorno telo za elektronske medije (REM), a ni u Registru medija Agencije za privredne registre (APR).
Predsednica Saveta REM-a Olivera Zekić objašnjava za Cenzolovku da su se tek sad stekli uslovi za dodelu nacionalne frekvencije, jer “duže vreme Savet nije radio u punom sastavu, a bila je tu i epidemiološka situacija zbog korona virusa”.
U trci za nacionalnu frekvenciju našli su se Radio 101, Njoy, Radio S Media, Play radio, Radio Balkan, Radio Puls Grocka, Nacionalni Radio Puls i Radio Cherry.