Prema podacima, koje je prikupio Centar za istraživačko novinarstvo Srbije, stranka Sulejmana Ugljanina od 2015. godine prihodovala je ukupno 202,1 milion dinara, od kojih je 189,4 miliona iz budžeta.
Nešto više od 11,1 milion dinara SDA Sandžaka dobila je od donacija građana i članarina, a 1,5 miliona dinara od firmi.
U tom periodu, rashodi (202,3 miliona dinara) SDA Sandžaka bili su veći od prihoda za nešto više od milion dinara, a više od polovine novca (102,3 miliona dinara) utrošeno je na plate i usavršavanje.
Za kupovinu reklamnog materijala i organizovanje događaja SDA Sandžaka potrošila je 57,3 miliona dinara, režijski troškovi ukupno su iznosili 31,9 miliona, a troškovi oglašavanja 10,7 miliona dinara.
Najviše novca SDA Sandžaka uplatila je kompaniji “Hari trade” iz Novog Pazara (11 miliona dinara), a potom slede “P print” sa 5,1 milion, “Sigma pak” (3,2 miliona), “Grafikart” (2,6 miliona), “Studiointro” (2,1 milion), “Printx” (1,6 miliona), “Merak” (1,5 milion), “Extron” (1,4) i “Grafiko” (1,1 milion dinara).
Stranka pravde i pomirenja, na čijem čelu je sada Usame Zukorlić koji je na toj poziciji nasledio pokojnog oca Muamera, u poslednjih devet godina prihodovala je 147,6 miliona dinara, od kojih je 139,1 milion iz budžeta države i lokalnih samouprava.
Od donacija građana i naplate članarina u partijsku kasu slilo se blizu 7,9 miliona dinara, a firmi oko 614.000 dinara.
Ukupni rashodi najmlađe od tri najveće bošnjačke partije od 2015. godine bili su 130,5 miliona dinara, od kojih je 51,9 miliona za plate i usavršavanje.
Na reklamni materijal i organizovanje događaja SPP je utrošila 37,3 miliona dinara, režijski troškovi su bili 21 milion, dok je na oglašavanje “otišlo” 20,2 miliona dinara.
Najveći poverilac SPP je Sandžak TV kojoj je ta partija prebacila 7,5 miliona dinara, dok je na drugom mestu kompanija “Hari trade” sa 6,1 milion dinara.
Za oglašavanje na TV Pink SPP je potrošila 3,7 milion dinara, dok je “Ref ref” radiju plaćeno 1,8, a Sandžak mediji 1,7 miliona dinara.
Među kompanijama kojima je ta partija platila više od milion dinara su i “Grafiko” (1,4 miliona dinara), Centar za istraživanje, edukaciju i marketing (1,1 milion) i Televizija Ekran, prethodnica Sandžak TV, sa milion dinara.
CINS nije objavio podatke za Sandžačku demokratsku partiju (SDP), ali u njihovoj bazi postoje informacije o prihodima i rashodima Socijaldemokratske partije Srbije, na čijem čelu je Rasim Ljajić, osnivač SDP-a.
Ukupni prihodi SDPS-a od 2015. godine su oko 338 miliona dinara, od kojih je 336,8 miliona iz budžeta, a članarina (914.000) i donacija firmi (290.000) tek nešto više od milion dinara.
I ta partija je u poslednjih devet godina poslovala u plusu jer su im ukupni rashodi 296,7 miliona dinara, od kojih su 160,8 miliona za plate i usavršavanje.
Na reklamni materijal i organizovanje događaja SDPS je potrošila 65 miliona dinara, dok su režijski troškovi iznosili tek nešto manje – 64,9 miliona dinara.
Na oglašavanje je utrošeno 5,9 miliona dinara.
Najviše novca SDPS je uplatila kompaniji “Singidunum konsalting” – 8,9 miliona dinara, a potom slede “Super štampa” (4,7 miliona), “Ok print” (4,4 miliona) i “Friendly print” (2,5 miliona dinara).
Oko 4,5 miliona dinara ta partija je uplatila na račune “više nanavedenih oglašivača.”